RedScorpionSix PREDATOR WSK-WILDERNESS SURVIVAL KNIFE/ZOMBIE KILLER!!!


13″ of Pure Wilderness Predator Intimidation! This has been a fantastic project and RED Scorpion Six BLADES is proud to produce this knife. We are based out of Indianapolis, IN and now our Predator WSK knives are proudly serving with our troops in Iraq and Afghanistan. This has been a true honor to be able to give back to those who sacrifice so much. Similar to ORIGINAL Beck WSK/Tracker Knife used in the movie “The Hunted”. Custom Knife similar will bring price tag of $600 -$3200 MSRP $300 …

25 Comments on "RedScorpionSix PREDATOR WSK-WILDERNESS SURVIVAL KNIFE/ZOMBIE KILLER!!!"

  1. CodenameMongoose | January 15, 2010 at 11:51 pm |

    @mechwarriormoses – Battle Mistress?

  2. Being a knife guy this wouldn’t be the only blade i would carry…I like my Kershaw Outcast as a short machete for example.

    and if you know anything about knives RedScorpionSix makes the original Dave Beck design…read earlier post, view the comparison video…I not going to go over it again….you being a knife guy and can recognize a crappy blade…lol!

  3. mechwarriormoses | January 16, 2010 at 1:07 am |

    that would be a terrible zombie blade. Get a machete with five times the blade surface. being a knife guy myself i found that instead of buying a crappy Hollywood knife i went out and researched steel and knife makes and bought a busse. now that is a REAL knife.

  4. RedScorpionSix…info and link in side-bar…

  5. i want that knife where did u get it!!!!!!!

  6. ChronicMist | January 16, 2010 at 2:19 am |

    440C is high carbon. it has 1.5% carbon in it. but I’m with you on that, I do like carbon steels more just because they’re easier to sharpen and hold a better edge 🙂

  7. 10-4 on that brother. I’m also quite partial to my Benchmade 610 SBK Rukus.

  8. I have a ZT-301…their great knives…

  9. My ZT-302 is my best bud. Razor freakin’ sharp, built like an M1-Abrams, quicker than a rattlesnake, and cuts like Luke Skywalkers lightsaber. It will never forsake me.

  10. I never seen this review before?

  11. Some…Lithium, Thorazine…I was on Prozac but, that shit didn”t do nothing for me…lol!

    What doesn’t mean I”m not right…lol!

  12. 75SilentWarrior | January 16, 2010 at 6:02 am |

    You are wacked! A zombie problem? Are you shittin’ me? There are some drugs involved here.

  13. NOCTURNOzombie | January 16, 2010 at 6:18 am |

    this knife is beautiful and awesome to look at. very intimidating. just dont take it in the woods. i took my tops tracker hiking/camping. it doesnt hold its own so to speak in the woods for survival tasks. but i still love it, great BBQ knife.

  14. spikespeigel | January 16, 2010 at 7:18 am |

    stainless steel is not as good as higher carbon steels….

  15. no…negative…why is that run finish???

  16. haven’t been keeping up with your videos lately, but as you mention…. did you get the raven also before they ran out?

  17. thanks…

  18. I love this review. Good stuff man.

  19. So it is my friend. To anyone reading this! A few minutes on google should reaffirm all this imformation as correct. I could even post the original article Dave Beck put for public use haha.

  20. yeah the guy did no research and can’t admit he was wrong.

    Where as if we were mistaken we would be man enough to admit it. ah such is the way with some people.

  21. Tom Brown had little to nearly nothing to do with the final outcome of the knife known as the WSK. Which is the version you see in the Hunted film. When Tom created his Tracker blade. He could not use the Beck design as it was not for public use. Hence the change in its original shape. Sorry m1grand10 but your totally wrong on this issue. The RS6 version is the best production version I have seen or used based off the original WSK BECK design. The Tracker is a brick in real world comparison.

  22. Dave Becks public address to the public use of his design is floating around all over the knife forums. Jt (hellzzarmy) is dead on about the history of the WSK knife.

  23. 10-4…lol!

  24. superdznuts99 | January 16, 2010 at 12:48 pm |

    Hell give me a call when it gets to bad with the zombies i will bring the PAIN.

  25. the Dave Beck Design was used in the Hunted…

    I have both knives and the RedScorpionSix Predator WSK (see campingcoffees review in side-bar).

    m1grand10 do some research…lol! Because if you wan the last word post your own video because you’re now blocked…lmao!!!

Comments are closed.